Vem skulle du gifta dig med om du skulle gifta dig idag?

Jag satt med handen i mitt hår efter middagen hemma hos mamma å Amelie och plötsligt så brast de ut ur mig att om jag skulle gifta mig idag så skulle de bli med mitt hår, sån där konstigt idé som bara dyker upp och som bara slipper ur en ^^  Men de är så mjukt å skönt å hålla på med
Amelies omedelbara respons var att hon skulle gifta sig med en Cesarsallad, som vi just hade ätit, delicous! 
Följdfrågan kom nästan direkt; Undrar hur länge en Cesarsallad lever...!? Något svar framträdde aldrig fram till däremot så kom jag fram till att mitt hår och ja skulle leva ihop tills döden skiljer oss åt =) Bokstavligen!
Som vanligt en massa dåligt vitsar å låg humor när vi ses å pratar, hehe

Just nu i skrivandets stund har jag lite stallet abstines, känns som jag borde ha varit hos Gerda idag, imorgon ska ja som tur är dit men då är de syster som ska få prova å rida, se om de blivit nån skillnad sen sist hon red, typ oktober, så de hoppas jag.

Pratade med Sara idag, alldelens för lite men bättre än ingenting, hon är så duktigt som stretar på med jobb och plugg! Krama om

Passa er för hunden Arthur också! Han kan skrämma både folk å fän! (men mest fän ^^) Man vet aldrig va denna hemska best gör i sitt nästa utfall!!! ....Tigger lite godis kanske genom att sitta fint fastän han inte fått kommando för de... ;)

Dansa är bland de roligaste ja vet just nu, jag ÄR en riktig dansnörd! Men de är så hiskeligt rolig, I like it helt enkelt =) Längtar till torsdag!

Ska kela lite med katterna innan ja hoppas att dom vill gå ut, dom vaknar ju så tidigt å tycker att ja ska vakna då också... kul å få en tass på näsan när man ligger å dreglar å drömmer...



Den blodtörstige hunden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0