Seal the deal

Nyss suttit med gooesbumps över hela kroppen, rackarns så en serie på tv kan påverka! Talar ju om Greys såklart...underbart bra!

Har bytt lite batterier med Amelie så nu ska ja få igång termometern, fast de får bli ett projekt en annan dag å hänga upp osv...

Besiktningen då!? De gick ju sådär, ja hade fått för mig att ja skulle va rik den här månaden men tydligen så ville bilen bli lite ompysslad....dyrt kommer de bli.... Ja som hade tänkt kosta på den en burk färg och lite rostlagning, känns som han kommer få va utan de nu!

Tycker SaraBerta kan ta å svara också så ja kan överlämna lite information, syrran henns är lika stram hon, försökt locka hit henne med lite glass men hon hade visst nått bröllop å planera...whatever..... ;)

Bjuder väl på några bilder så länge så ska ja ta å hälsa på sängen sen. Ja vet! Ikväll igen tänker ni men vi har ett stadigt förhållande och han tar aldrig illa upp om ja tar med mig nån extra person ibland å blir aldrig sur över att ja hälsar på andra sängar ibland så vi har de bra vi två =)


Arthur med moster på jobbet, vilken mysdag vi hade!

Vår stjärna åker STOR buss =)
  

Fina Gerda

Kommentarer
Postat av: Berta

sorry! var så sjuuukt trött igår (och imorse kanske oxå) att jag inte visste vad jag gjorde riktigt... Gud vad söt johanna är! och arthur =)

2009-05-28 @ 07:51:49
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Sofie Fastesson

tack ska du ha! =)

2009-06-03 @ 19:19:00
URL: http://sofiefastesson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0