Nån som vill byta batterier med mig?

Min syrra har smittat mig med en riktigt grisförkylning! Den kom så snabbt, pang tjong! Så söndag eftermiddag/kväll och förmiddan idag har varit lite småkämpig inte haft min vanliga energi men nu tror ja de blir bättre, hoppas!
Flugan, min bil, står utanför och är lite nervös för besiktningen imorgon men ja har fixat med den i ca 2 timmar för att få den riktigt ren och fin innuti och imorgon efter jobbet ska ja tvätta utsidan så han åtminstone ser sitt allra bästa ut =)

Jula har öppnat här i Gävle så på VIP öppningen förra måndagen så hjälpte jag, Amelie, Jenny å LillAmeli till att servera smörgåstårta och som tack fick vi ett varsitt presentkort, hyggligt, för de va ett himla skoj jobb =)
Idag utnyttjade en del å köpte två doftsmilebollar, en till personbil å en till lastbil, en hörselkåpa med radio, ett nytt sämskskinn och en trådlös termometer. Skulle ta å installera den nu men jag hade bara AAA batterier, jättemånga dessutom, nån som vill byta till AA med mig?

Jag å Amelie va dessutom å provahandla i nya City Gross, helt okej, alltid kul med nytt å fräsht men inte särskilt låga priser som imponerade men de fanns Vanilla Coke! Som ja har längtat, vanliga cola går bort men den här gillar ja skarpt!

Helgen tillbringades i en båt på lördagen, en mysig dag med hela familjen =) Och på söndagen titta ja när Cashmira fixa 3 års testet.
Har ju haft båda hästarna under ett par dar här också och har kommit fram till att ja inte har tid för två hästar på de sätt ja skule villja. Kontraktet för Gerda gå ut till helgen men hon kommer stanna kvar å gå på bete och ja kommer att ta hand om henne så länge =)

Imorgon blir de cesarsallad till lunch, besiktning, vaccinering mot TBE och stallet. Jobbar bara två dagar till sen, ska nämligen på kurs i Köping på torsdag =) Kalkkurs, hoppas att ja slipper köra de eftersom de innebär skift men kul å åka iväg.

Bäst ja går å ser hur kycklingen som ligger i ugnen mår, sen blir de å skalla kudden, Sov (örn)-gott!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Jag kan byta! Jag har överskott på AA batterier..

2009-05-27 @ 08:44:13
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0