Just nu! vill ja.... sova....

Från tidig morgon när jag äntligen fick tillbaka min underbara Uru, CKW har också varit bra men lite väl läskig, så har jag haft soundtracket spelandes i huvudet "Just nu vill ja leva!" á la Tomas Ledin =) 
Allt har stämt idag, ja kan hela ekipaget utantill! Så otroligt lättarbetat å roligt men de tär ändå å jobba mellan 6.30 - 17.15... även om man sitter mycket så ville ja helst lägga mig i soffan å somna när ja sluta.
Men de gick ju inte, har fram till söndag två hästar att se efter då Monica är i Italien. Gerda tömkörde jag å de gick riktigt bra tycker ja! Carisma fick sig en rejäl puts som, när hon kom ut i solen, inte syntes alls... förstår Monicas sorg varje dag när hon plockar in en grå häst.
Väl hemma nu så gjorde ja lite snabbt makaroner å köttbullar som ja åt alldelens för fort, ska ta en kopp te å glo på Greys =)
Sova så är de jobb imorgon som gäller också, japp jobb på en söndag, inte så vanligt men man ställer ju upp för laget, jag får ju dessutom extra betalt å har ändå inget bättre för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0