Feel good!

Har inte haft nått bloggbehov under ett tag nu, har väl inte de nu heller egentligen men men =) De händer inte så fasligt mycke, de är som vanlig, allt är skönt å bra!
Jobbet går nu för tiden ut på att köra sakta å sprida vatten på Sandvikens gator för att sen sova en stund så att sopmaskinen hinner fatt, soft jobb å jag (och ingen annan) älskar de! Win win situation!
Annars är ja mycket med min älskade syster, sover, dansar, promenerar och pratar med henne så som vi brukar. Valborg tillbringades hos Katrin och Christian, fick en otroligt god middag! Vi tog med vinbärsbuskar som inflyttningspresent =)
Krogen efter de va sådär... Igår däremot tog vi en sväng förbi Berggrenska å träffade på ett gäng vi stötte ihop med förra helgen på samma brottsplats =) Mycke roligt gäng, krogen va inte meningen men när vårt mål med kvällen, Svensk Pop, va bort med vinden så blev de en svettig danskväll på Heartan!

Gerdan är nu ute på annons....sista maj går kontraktet ut...försöker inte att tänka på de men de kommer bli jobbigt å säga hejdå till Lusen, vi känner ju varandra nu...
Men de går bättre å bättre för oss nu, hon har haft lite vila efter att vi misstänkte att hon inte var helt ren i benen men Tommy vår hovslagare dementerade de så nu tänkte vi låta massören klämma lite på henne, för att vara säker.

Å jag är som vanligt, massa hopp om personer och framtiden, så typiskt mig men faktiskt så blir ja sällan besviken fastän planen "inte gått i lås" ja är inte långsint på nå vis, jag söker nog nått. Nog va väl kanske en underdrift, jag vet att vad jag söker.

Just nu så leker livet, allt är lätt, de finns knappt nått jobbigt, ja ser fram emot maj månad och sommaren med midsommar, danser, mys med nära å kära och bröllop för tusan!!

Nu har de blivit lite svalare ute så efter att tvättmaskinen har gått klart så åker ja å tar en lugn härlig tur med Gerda så kanske ja har turen å få ligga i soffan med nån utav katterna senare ikväll =)



Fast en sak är jobbig!! Jag saknar Sara, min älskade vän!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tänkte precis gå in och skriva att jag saknar dig. Var ju hur länge sedan som helst jag pratade med dig!! =( Å när jag klickar upp sidan får jag se en bild på mig =D Snacka om att läsa varandras tankar ;P

2009-05-03 @ 17:01:12
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0