Upp som en sol!

...och ner som en pannkaka...

Just nu så borde ja vara ungefär vid Hagsta på väg upp till Ljusne å lasta. Va tom. lite peppad å jobba, lite konstigt då dagen igår kändes som ett 12 timmars pass.
Igår va Uru, min bil, lite busig å gjorde lite spratt med boggilyften å luftfjädringen, fick ordning på de och blev även lite ompysslad till min stora förtusning =)
Idag när ja kom så va han tom på olja och en hel del vatten va borta.....suck å pust... även om nån hade kommit å hjälpt mig på stört så hade de blivit försenat å stressigt, de blev nämligen bestämt igår att vi ska till GPK idag jag å Monica med våra pållar =) å de tänker ja inte missa för allt i världen, men ja hade gärna börjat kört idag för på fredag måste ja va ledig då min lilla morfar har trillat av pinnen å vi ska stoppa honom i jorden då.
Ska låta nån få veta hur de ligger till så kanske de kan tittas på till i morgon, kanske ja orkar göra ett nytt försök då.

Frågan är va ja ska hitta på nu istället, känner mig lite surmulen å tom när 9 timmar blev lediga, men nått lä ja ju hitta på för att ta vara på de. Att sitta å sura är inte särskilt likt mig även om jag känner mig lite besviken på livet just nu. Jag är på väg in i ett viktigt och roligt steg i mitt liv och rent praktiskt så hade jag villjat haft min pappas hjälp, han hade vetat hur jag ska göra och helhjärtat lagt ner tid för min skull, jag vet ingen annan som skulle kunna göra det, säkert nån här och var som vill men inte har den kapaciteten eller känslan. I den här delen hade de varit skönt att ha med pappa.

Och va är meningen med att träffa den fräckaste, roligaste, mysigaste å mest älskvärda kille på alla sätt om jag (vi) inte har en chans att utveckla de. Visst de finns en minipyttechans och ja kan göra en liten hård kula till en stor fluffig boll när de kommer till hopp, men samtidigt som jag är realistisk. Situationen har alltid varit känd för mig så ja kan "lätt" spreta isär känslorna å vara glad ändå men nu handlar de ändå om Han...
Å ni kan inte tro va gott han luktar! Jag behöver bara dra ett djupt andetag så känner jag det =)

Jaja ska inte lägga för många tankar på de just nu, funderade på å pyssla med nått, teckna kanske...att ta fram dammsugaren känns lite för tidigt, kanske väcker min nyligen utökad grannfamilj =)
Jag ska nog diska å bädda rent tills ja kommer på nått.



Så här gick de sist ja pysslade, hästarna i stallet fick sig en varsin namnbräda ;)

Kommentarer
Postat av: Berta

Dom är ju jättefina!!! Precis som jag skulle viljat haft det! =)

2009-03-07 @ 09:48:19
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Missextra

Fina:)

2009-03-07 @ 18:08:36
URL: http://carrosfashion.blogg
Postat av: frida

ååå vad fina!!! vill också va händig! :)

2009-03-08 @ 10:51:19
Postat av: Ammi

Vill bara säga att jag älskar dig ;)

2009-03-08 @ 23:49:20
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0