Stuck in the middle with you

De va nog va skärmen sa till de båda axlarna på min vagn när innerdäcket plötsligt bestämde sig för att hjälpa till och de första han fick tag på va sin egen slitbana!!!
Han kastade av sig den vilket fick skärmen att följa med i ett ryck å hamna mellan två axlar, stuck in the middle with you!
De är ju också låten som spelas när Greger i NileCity dansar med en fisk :D Och så passande att gruppen som har gjort låten heter just Stealers Wheel, haha skojigt eller vad?

Detta medförde att ja idag har träffat många fler personer än ja brukar, tom. två Dahlqvistare kom efter på motorvägen där de hände och stannade =) Dessutom fick jag en skön betald sovtimme i Tierp ;) Gratis övertid på de !
Minus va ju såklart att ja har bara hunnit vara i stallet och ridit, de va kul för jag var väldigt nöjd med Lusen både igår å idag och nu har ja enbart hunnit duschat snabbt å slängt i mig lite gulaschsoppa (himelskt gott)! å kikat lite på nätet, nu blir de sova som gäller, hoppas katterna också är sömniga...
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0