Ovanligt vacker!

Å riktigt glamorös känner jag mig! Sitter med flera varv plastfolie och sen en handuk hårt virat runt de, har ett litet hårspänne som ligger på å skaver i pannan. Innanför allt detta sitter en hel del gucka, nämligen hennafärg.
Jag gillar rött hår och har väl använt mig av en hel del kemikaler för mitt hår har varit lite tufft att få just rött. Jag har i över 5år enbart klippt det som har behövts på topparna och försökt spara ut till längre hår men de blir aldrig nå längre!
Har en hel del kluvna toppar även när ja är nyklippt så min gissning nu är att ja fortfarande har kvar gammal färg i längderna så nu är det stora, jättelånga projektet att få ur allt å bara färga med henna tills dess och se om de blir nån förändring. Målet : minst 5 cm längre hår!

Nu ska ja bädda om lite i sängen så ja inte lortar ner nått, de dumma med hennan är att de är sjukt mycket kladdigare och ska sitta länge, mitt får sitta under natten, brukar kunna vara rätt stel i nacken när man vaknar (nån som kan va här å massera när ja vaknar?) men men de är ju naturliga grejer och behövs inte göras så ofta.
Hoppas ni sover bättre än mig inatt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0