How you doing?

Jo tack bra!

Har världens duktigaste syster som nu har tagit körkort! Snyggt, äntligen kom de! Firade med Church Street igår, tack så mycke mamma som bjöd!

I fredags va jag med världens mysigaste kille typ en hel dag, min högra arm är inte mycket värd mycke i jämförelse med honom :P Allt ja vill är att hoppa på honom å krama om honom när jag ser han. Galet.

Lördagen som va så red jag i Gerda lektion för Lena, gick sådär lä ja säga, rörigt som fan och mycke snö gjorde de svårt å rida henne men igår när vi gav oss ut så gick allt så himla mycke bättre, tror vi kom på hur man ska göra, eller jag iaf och Lusen lyssnade ju bättre =) Ska bli spännande å se hur de går för oss imorgon, om de de bara va en lyckoträff..
På lördag åker vi eventuellt till GPK med Gerda å Carisma, är de inga andra där så ska vi prova hoppa lite, för kul skull.

Har lite småsaker å dona med nu, men de där va väl typ de viktigaste jag ville dela med mig av, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Berta

ja, jag ska nog fan i mej göra det! :D

2009-03-06 @ 19:44:47
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0