Alltid åt fel håll!

Ja kan inte förstå att ja alltid vrider alla nycklar åt fel håll, alltid!! Så sjukt irrriterande att ja smäller av, brukar ibland riktigt tänka efter åt vilket håll som blir rätt men ja har väl gjort fel för många gånger nu... :P

Idag hoppas jag att jag körde mitt sista lass ensam till Järfälla, ska ha praktikanter resten av veckan och sen hoppas ja så innerligt att de är slut! Å gud, å gud, å gud, å herre, herregud ;)

Dags å lägga täcket över huvudet å somna in, ska hinna med stallet innan jag börjar tidigare än vanligt imorgon.
Natti alla myspysar!

Kommentarer
Postat av: jenny

jaha haha ja det kanske hon gör. Lika jobbiga ibland oxå, småbarn lixom ;)

2009-03-24 @ 09:48:55
URL: http://jennyhs.blogg.se/
Postat av: jenny

åh shit jag vill ju faktiskt ha frukost! Finns erbjudandet kvar?

2009-03-25 @ 18:34:08
URL: http://jennyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0