Höj höj!

Har precis ätit några små bitar kyckling till middag ja hitta i kylskåpet, har inte tänkt på mat på över 12 timmar! Ja som brukar va hungrig...de har varit så överraskande många gånger senaste veckan, undra va de beror på?

Imorgon är en bröllopsdag! Jenny och Niklas bröllopsdag! Sååååå roligt!!
Men men man måste ju ställa till med en sjujäklar fest om man ska kunna få hem älskade Sara ;)
Så jag har haft fullt sjå å bakat tårtor idag och sen i onsdag, när mamma å ja hade lämnat tårtorna på rätt adress nyss å åkte hem så kände ja hur hungrig ja va.
Har varit helt uppe i tårtorna... men känner mig ganska nöjd just nu faktiskt, brukar aldrig känna mig nöjd.

Dagen stooooora minus va när ja tog mina privata kläder (dom nya jeansshortsen från Carlings som jag hjärtar jättemycke) för att köra in min lastbil till Gävle, tänkte att min lastbil är ju så ren å fin så de går bra, skulle kunna åka direkt till stan då ju! Mycket bra och sagt å gjort men när ja kliver in i Urun ser han ut som skit!!
Fasligt va upprörd ja va ett tag! Fick iaf två nya stolsöverdrag ;)
Och nu när ja greja med färg till tårtorna fick ja en klick på samma älskade byxor..... fy fan va kasst, ja hoppas sååå innerligt att de går bort med galltvål, annars blir ja så tvungen att köpa ett par nya... vore trist.

Men nu har ja inte tid å tänka på sånt trist, glädjedag nu ju! Ska smörja in med lite lush grejs, torka håret å krypa till kojs å drömma om, ...tja.....lycklig slut =)

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0