De minsta man kan begära...

...efter att ha sett efter någons älskling en halv dag, tagit med honom på långpromenad, sett till så att han fått sin årliga vaccination och myst med när personen i fråga arbetar och man anstränger sig, för den här personen är ju även hon lite av en älskling för mig, å bakar bröd och bjuder på till veckans tv höjdpunkt.
Nu när hon hade gått såg ja att efter att ha använt mitt badrum så har hon gjort slut på toapapper, påbörjat en ny rulle och inte bytt ut den tomma i hållaren!!

De är väl ändå de minsta man kan begära??!!   ;)


Och på tal om de, de minsta man kan begära är att få köra en bil som har ett säkerhetsbälte som sittar fast! Man arbetar ju som chaufför...

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det minsta du begärde var att jag skulle koka tevattnet.. ;) Haha!



Förlåt! Jag tänkte att jag skulle, men det måste varit mitt i en av dina spännande berättelser om när katterna sommnat på sängen eller något så jag glömde bort det.. ;)

2009-06-03 @ 22:54:58
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Berta

hhahhah! helt rätt!! =D

2009-06-04 @ 08:05:09
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0