O som i Odippad

Haft en ortoligt slapp lördag, som egentligen känns som söndag då ja tog semester en dag tidigare. Smart drag för på torsdagkväll dansa ja i princip konstant mellan 20.30 å 01.00, mäkta roligt! Robert Gustavsson säger ja bara, hatten av för honom.
Ja har knappt gjort något produktivt idag, mest suttit bara, kramats med Rufus. På em kom ja igång lite då syrran hämta mig, vi åkte till Gerda så hon fick hostspraya Amelie med äppelslemdreggel ^ ^
Sen handla ja ett nytt skärp eftersom NÅN lura på mig ett par för stora byssor, men de är förlåtet för dom är såååå sköna!
Sen handla vi lite till en hamburgekväll också, mycket gott i sällskap med mamma å mickey.
Ja hoppa faktiskt över dans på Tors Loge idag, ja kände helt enkelt inte för de, glodde på film å åt grönsaker och chips med dipp istället, gotta!

Haft ett litet nattsamtal med grannen nyss om vädret å nu tänker jag nog ta med ett litet kvällsdopp med fossingarn å göra dom fina, imorgon blir en jobbig dag... eller hela veckan har ja fått en klump i halsen när ja har tänkt på de....min vän flyttar imorgon...

.. nej usch, ska koncentrera mig på fötterna nu, känner att de börja bränna lite bakom ögonlocken, är ja dum i huvudet?

Kommentarer
Postat av: Berta

Vem är det som ska flytta?? Gerda?? =(

Robban var bra alltså? Kommer han inte till skåne snart då? ;P

2009-07-26 @ 10:29:18
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Jenny

O som i jä*ligt Ouppdaterad blogg ;)

2009-09-03 @ 19:55:25
Postat av: Ammi

Håller med jenny. Uppdate.. TACK

2009-09-08 @ 10:41:14
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Amandaa<3

Hej hej du kanske ska kommentera min blogg lite??:o;)

haha hejdåå<3

2010-03-12 @ 10:34:34
URL: http://thewaters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0