Sådär ja!

Då har jag jobbat min 6 pass, allt har flytit på fint, skönt! Va in på Willys å handla innan ja åkte hem å där hitta ja gulaschsoppa bland konserverna, en sån och en burk creme fraiche fick följa med hem å de har nyss ihop blivit min middag, väldigt gott =)
Och sen på vägen hem så såg ja att de va på riktigt, de va ingen dröm, Arvingarna kom åkandes mot Sandviken! Dom är alltså här nu :D
Talade glatt om när ja va upp på kontoret i Främlingshem (där vi lastar nu) att ja skulle på Arvingarna, ja hörde då två små halvfniss/suckar men jag forsatte lika entusiastiskt med
Vaddå ja har ju lyssnat på dom sen ja va så här och håller fram handen för att visa hur liten ja va då Dom är ju mina idoler fortsatte ja och då fick ja kommentaren
Ja, vissa är de ju fel på från början
, med ett stort flin förstås ;)

Dags å duscha kan ja tänka mig, hoppas på en underbar kväll i Sandivken(!?)


Dom är här nu =)

Kommentarer
Postat av: sara

låter ungefär som jargongen jag har med killarna som lossar varor hemma på konsum... fast jag river nog i lika mycket tillbaka...

2009-02-02 @ 08:46:56
URL: http://saracarolineboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0