Något att se fram emot

Nästa ridlektion blir om ca 2 veckor, Lena är sjukt duktig, vi va väl sådär kan ja tycka men små steg fram är även framsteg de. De ska bli kul vad lektionen gav i efterhand också, nu när vi har tragglat på rätt sätt så kan nog mycket komma gratis med de. Så jag ser definitivt fram emot nästa lektion, de ska bli ordning på Lusen =)

Sista lördagen i januari ska ett helt gäng till Sandviken, Arvingarna spelar nämligen där! Arvingarna och Arnold Schwarzenegger är mina idoler!
Då blir de bugga av den kvällen och självklart lä man ta med sig egen umgängeskrets när man åker till Sandviken ;P

Första helgen i februari så blir de en liten tjejgrej hemma hos mig som kommer att sluta med utgång!
Några ord för att tagga de inbjudna : Välkomstdrink, tacos, glassbomb och shots!

Och givetvis ser jag fram emot att träffa den störda jävel som jag tycker om så mycket igen!


Nu borde ja skutta i säng, förmiddagsvecka som väntar. Inatt ska jag sova jättegott å drömma söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: Berta

Åhh, jag VILL ju på arvingaran jag oxå! Men säg aldrig de där om jullan å biffen, man vet aldrig ;)

2009-01-12 @ 08:31:34
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: camilla

tack =)

2009-01-13 @ 09:12:23
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0