Lite nervis..

Imorgon ska jag å Gerda rida lektion! Lena Sjöström kommer hem till stallet, Moa å Grace ska också vara med. Får väl ta å hoppas att hon sköter sig någorlunda Lus hästen min ;) Vi har varit lite på fel fot med varandra nu i ca 2 veckor, va är det med Nordis ston som tror att dom vet precis hur allt ska vara å gå till, bara för att dom har gjort så en gång förut!?
Gerda är precis sån, jag red serpentiner här om veckan och när jag gick tillbaka till fyrkantsspåret så vek hon fortfarande, väldigt tvärt, in på serpentinspåret och då hade jag inte en tvekan på vart vi skulle.
Jag börjar få ordning på henne igen, lektionsridningen ska bli jättenyttig å rolig å se va den kan göra för oss, men jag är liiiite lite nervös, men de ska nog gå bra! Är Lusen bara på bra humör och vill fokusera så fixar hon de, hon vet så väl vad som är rätt å fel men hon är ju ett typiskt sto och mer därtill.
Men nu hoppas jag att de här är början på rätt köl.


Har varit alldelens för dålig på att ta kort på henne, har haft kameran med men ingen som kan hålla i henne, ska försöke komma ihåg kameran imorgon. Så här såg hon ut för ca 2 månader sen...

Kommentarer
Postat av: frida

vilken tjusig!!

2009-01-11 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0