Helgfirande

Nu har helgen rullat igång, skönt! Med en bra känsla, allt känns lite mer självklart på nå vis. Lönen har rullat in, jag fick bra lön för dom röda dagar ja jobbade i december, på inköpslistan står tyg till att göra om en klänning, ett par skor, en ansiktbehandling och en djupgående ryggmassage. Ja har ett ställe i ryggen som jag får sockerdricka i när ja kör, man skulle ha haft en pojkvän istället, men men.
Och sen ska ja handla för en fiesta hemma hos mig i februari å de verkar som alla fjällor kommer! För visst kommer du väl Sara!?
Och till dess ska bordet va klart också, ska se om köpa lampa ingår i budgeten också, då är de lite nypiffat här då.
Idag ska betala lite räkningar, handla mat å ett nytt grimskaft till Gerda, ska även till stallet å rida å så. Får väl se vad kvällen kan bjuda på, mat någonstans antar jag, men de blir lugnt för imorgon förmiddag kommer Lena igen så då ska vi va pigga å taggade Gerda å jag!
Lördagkväll vill ja va med om nå roligt! Söndag blir slappt men med inslag av bugg =)

Å nu är de så att de bara är en vecka kvar, ja liiite drygt, tills Arvingarna kommer! Gud så kul, dock vet ja inte om ja ska jobba söndag eller ge upp min lediga fredag som jag hade behövt till att fixa inför fiestan, finns tid att tänka på än.

Kommentarer
Postat av: Berta

Det skulle underlätta med kontanter. Men i och med att det kan vara svårt att få lös så pass mycket pengar så går det med check oxå...

2009-01-23 @ 11:04:10
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Berta

hahaha! Du är sjukast i stan!!

2009-01-23 @ 14:25:39
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0