Dumburken

Idag har jag haft tv'n igång sen minst kl. 16.00 jag har sett program innan Let's Dance jag tycker ganska bra om. nämligen Hell's Kitchen, men hade de funnits nått bättre så hade de gått bort.... Det finns inget å se på tv, så jäkla kassa program!
Visas ju inget vettigt eller roligt alls, endast crap enligt mig.
Let's Dance tycker jag ändå är rätt underhållande eftersom jag tycker så mycket om dans och kombinationen väldigt duktiga dansare och kändisar är skoj. Morgan har blivit min favorit, och Magnus =)
Ska se vem som åker ut och om ja orkar ska ja kika på den nya serien Samatha med Christina Appelgate, jag gillar ju serien Jesse.

Idag började min helg, upp imorgon och ta ut hästar och sen hjäpa till å hämta hö om de behövs och sen ska jag faktiskt på hockey!
Ska bli roligt, underbara Dans-Danne ringde å erbjöd mig en biljett som hade blivit över. De är otur att han skulle till fjällen när Arvingarna är in the hood bara...
Sen börjar arbetsvecka igen, måste upp som vanligt, om inte ännu tidigare för att dra ett lass till Järfälla men sen...! Sen på söndag eftermiddag ska jag å mamma börja på buggkurs! Sååå kul! Ja älskar att bugga, synd att ja saknar taktkänsla å koordinaton när jag dansar med nån men kommer man bara igång och håller igång sen så ska de väl sitta sen :P

Sen jobbar jag em mån, ons och torsdag och har 3 dagars ledighet igen! Då är jag redo för något skoj om ni har några förslag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0