Vad har gått fel?

Kvällen med tjejerna igår va underbar, de är verkligen dom bästa, minus min älskade SaraBerta  :´( Som har blivit diskare, grattis!
Vi drack å drack å drack...vin, olika shotar, Asti (mums!) och en väldigt god Melba Martini som ja bjöd på när alla kom =)
Men hur kommer de sig att ja inte känner av denna mängd alkohol, överhuvudtaget???!
Ja brukar ju inte bli särskilt dålig dagen efter men lite seg och en svag huvudvärk kan ja känna av sådär en minut efter att ja har vaknat, men inget alls, känner nada, pigg å alert.
Ja kände mig lite trött bara när ja hade släpp ut mina underbara snöleoparder så ja sov en timme på soffan...konstigt..lyckoträff?
I vilket fall som helst så hade vi jätteroligt å de blev riktigt lyckat, puss på er som va här!


Så här ser de ut när Jenny räknar till två!?

Jessie!

Midori/Passoa/Tequila shoten snyggt skiktad, Amelie visar hur snyggt den ska tas!
 
Kanske att vi använde för mycke alkohol som bränsle för såna här små fina eldar, är de anledningen till min "nykterhet"?

I Love my Ur & Penn juwlery

Alla flicksen njuter av glassbomben =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiint! Snyggt! Jag som jobbar! Oförskämt glad idag ju :) fixar du in godiset innan buggen? så jag kan mysa lite med mig själv :P

2009-02-08 @ 13:12:15
Postat av: Berta

ÅÅÅ saknar er flicks! Men du, jag har ett litet önskemål... Vill se hur bordet blev. så kan du inte lägga ut nån bild på det? =)Ha de bra!



Love you! Pusselipuss

2009-02-08 @ 16:03:51
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: frida

supertack för underbar kväll!

glassbomb var guld! har skryti om dej på mitt jobb! ;)

2009-02-09 @ 22:12:40
Postat av: Ammi

lust att knåpa ihop lush bloggen? ;)

2009-02-10 @ 15:25:09
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0