Håll i er!

Nu är de tre dagars helg igen! Yess yess yes! Har börjat plocka lite smått här hemma, skrivit en inköpslista och är lite nipprig i hela kroppen =) Imorgon bär de av, dom bästa flicksen kommer å ja har planerat å supa ner dom ;) Hehe närdå inte alls så men jag kan tro att vi blir lite glad i hatten, så att säga =)
Ja är så taggad å de kommer bli sååå kul! Efter Arvingarna i lördags så känns de här otroligt roligt, Arvingarna va som en jättemega förfest. De va en jätterolig kväll och Arvingarna är min no. 1, att de va i Sandviken kommenterar ja inte vidare...

Och igår efter jobbet så åkte ja till stallet, Gerdas matte Petra kom å hälsa på sjuklingen åsså la vi om såret. Såret va hur torrt å fint som helst, blev så glad. Och Gerda kallar sig inte för sjukling för hon galopperar i hagen och tycker att ta tempen här onödig slöseri på vilotid, skönt att de har gått så bra.

Förresten hade ja en dröm inatt om en kille som jag inte känner igen till utseendet och ja drömde om den här killen för ett par månader sen för första gången och inatt dök han upp igen, lite roligt :)

Nu har missarna lugnat ner sig efter lite rejs å ja ska ta å fixa vidare, ska se om jag kanske kan fixa ihop en klänning till imorgon =) ska luncha hästarna om ca 2 timmar å sen handla.
Håll i er för snart är de avgång!


Minns Villebus som har fattats mig å Rufus i ett år nu, missen med övermod...

Kommentarer
Postat av: Nicole

De var på R80 har jag för mig typ vid Euromaster. Du åkte lastbil och pratade i telefonen. De kan ha varit i onsdags eller torsdags..

2009-02-07 @ 17:15:48
URL: http://nirrban.valbo.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0