Bu!

Sådär ja dä har man skrämt dom flesta nära å kära man har :P Skämt åsido så kan ja se de komiska nu när allt har gått bra men stackars dom som har undrat. Jag är van å ladda mobil i lastbilen å nu när ja inte har nån körning så har batteriet dött ut för mig här på em så när ja kom hem fick den ligga i sovrummet å ladda och ja somna skönt i soffan, när ja vakna alldelens försen btw, missa lite Greys, så gick ja efter telefonen, hade typ 11 missade samtal...
Förlåt alla mina söta, de va verkligen inte meningen å skrämma er! De är inte lätt å höra telefonen ibland, min strular ju dessutom å låter hälften så högt vissa dagar.
Nu ska ja ta å koka lite makaroner till min korv ja stekte för, åt mos till dom andra men de räckte inte till lunchlådan.
Är sugen på sprite, lite avslagen sprite :)
Får leta nått å dricka, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0