Känner mig sååå nöjd!

Har lurats utav bara den idag, är riktigt nöjd med mina pranks! Hehe satt hela dan i lastbilen å småfnissade för mig själv, de va ju så bra alltihopa!
Men dåligt för karman va de, min körning från Vansbro jag har haft i två dagar försvann och ersattes med att imorgon åka gammeläckelscandalian i Kolsva med ett lass, jag har nog gjort mig förtjänt av det...
Till lika på de så slog ja huvudet riktigt hårt två gånger när ja lasta i nå balkar, ja sa F***A högt å ljudligt vilket inte är likt mig, men men de va väl de där med karman fast de va helt klart värt de, iaf om ja kommer hem som de är tänkt imorgon :)
Jag vart dessutom sen idag på jobbet och med två bulor i huvudet känndes inte ridhjälmen så lockande att ha på sig, tänkte tömköra men mammas lasagne hägrade inne i stan så Lusen fick en ordentligt rykt och blänkte så fint när ja släppte ut henne i hagen :) Just nu är hon världens mysigaste å dagarna då man har villjat skjuta henne känns långt bort.

Maskerad å dans som står på tur dagarna som kommer nu =) Ska man klä ut sig till då?

Kommentarer
Postat av: frida

hoppas du hitta korn! kram på dig

2009-04-02 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0