Så olika samma sak kan vara

Idag gav jag mig själv lite sovmorgon, 20 minuter kvarti 6 istället för fem i halv. Klockan 5 vakna jag och kände inte alls något behov av att sova mer men låg ändå kvar med en kelen Charlie.
Igår hade jag riktigt lång sovmorgon, gick upp halv 7, det är så pass sent att man kan gå upp en kvart tidigare bara för att ta de lugnt, skulle börja halv 8. Jag behöver en halvtimme innan jag ska åka.
Amelie däremot gick upp tidigt igår, då slog hon upp ögonen klockan 7 för då kom hantverkarna.
Varje morgon så äter jag lite havregrynsgröt på morgonen medan jag kikar igenom på datorn, varje morgon har jag också i en sked jordgubbssylt i gröten men den här gången köpte jag nått heeeelt annat! Hallon/björnbärssylt!
Himla god faktiskt fast i idag så fastna en kärna med spetsen innåt i tanden och när ja tugga så hamna den andra spetsen på min tandkött, inte skönt.

Dags å gå å göra lite nytta, nämligen att förse Sandviksborna med värme!

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0