Rent å skönt!

Efter en hästig dag så börjar de bli dags för å krypa ner i sängen, imorgon är de jobb, upp halv 5!
Monica å ja var som sagt å hälsa på Gerda en sväng, hon är en go häst =)
Sen fick jag god spagetti o köttfärssås som Danne hade gjort, mumsigt!
Satt å prata om Gerda, foderstater och deras ev. företag.
Vad skulle ni tycka vara rimligt att betala i månaden för att rida en gång i veckan?
Sen blev de så att jag å Skrutt tog oss en sväng å de va tur jag gjorde de för hon va jättefin idag, va riktigt kul!

Sen åkte ja å veckohandla för att åka hem å göra veckans sallad =) Jag har snöat in på att jag tar nån sorts sallad, oftast ruccola, nått slags kött, gärna kryddigt, ärter/majs/paprika mix, smaksatt keso, coctailtomater, tärnat äpple och ett kokt ägg, de blir en kanon sallad som är lagom mättande och god!

Sen började jag snygga upp lite, plocka reda på saker, damsög och torka golven å sen tog jag en dusch med underbara Lush saker! Efteråt smörjde jag in mig med DreamCream, fönade håret och åt vindruvor och mörk choklad med mint =)
Lite skämmde snåla jag bort mig själv =)

Dagens minus är att min Lemony Flutter jag köpte är spårlöst försvunnen =(
jättetrist med tanke på att de va nästan de ändå jag verkligen skulle ha.
Dagens andra minus går till "folk" man blir juh jävligt less på dom, hur kan man bara? Folk asså.... *skaka på huvudet*

Nu ska jag gå å lägga mig i min renbäddade säng, de ska bli väldigt skönt. Kan behöva en god natts sömn eftersom Pajas ska med imorgon, jag återkommer om hur tråkigt å trist dagen har varit. 
Amelie!! Ring mig!! så fort du kan, prata läääänge med mig! Ring inte mellan 10-11 då lossar jag ;)  
Tur att jag får lossa där i slutet mot dan, de gör mig oftast på bra humör, efter jobbet ska jag till Skrutt och sen ska jag å mamma till släkten i Styttingarna.

Längtar till torsdag då vi ska till Barkaby, hoppas Diesel jeansen ja prova igår finns där!, Och Cade! Då bli jag glad =)
Längtar till fredag för då kommer Gerda! Längtar till lördag för då är de 25 års fest!! Tur jag har dessa saker å tänka på imorgon.

Gonatt nu alla underbara! Jag tycker om er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

diesel brallorna, vr det Ronhy eller Ronhary förresten? Jag ringer dig imorgon när micke går till jobbet och jag och arthur ska ut och gå länge! Jag köper ut en ny lemony flutter. Jättekonstigt detta. Ska höra med Katrin imorgon också ifall hon såg någon på disken och ställde tillbaka den eller så. Nu viskar någon "älskling" tror det är dags för sängen med andra ord. Jag har stängt av ljudet på telefonen. Kände att jag inte bryr mig om jobbet ringer just nu =P Så jag ringer dig imorgon helt enkelt! Hoppas det går bra med pajas också! Kraaamen

2008-09-29 @ 00:50:09
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0