Nu slipper jag skämmas

Nu är min bil fixad, har åkt runt (så lite som möljigt, men till jobbet måste man ju) och låtit illa i en å en halv vecka nu, jättepinsamt!
Snälla Daniel fixa fram ett nytt rör åt mig lite billigare och sen hitta jag en väldigt pratglad, men trevlig, gubbe här brevid som har fixat bilen ikväll, så skönt! Nu låter den som den brukar.
Imorgon är det jobb som gäller såklart, kör pellets och i morgon blir de å hämta två lass, ha ett upplastat till fredag morgon och köra ett till då. Hoppas på sällskap av syrran också =)
Efter fredagens pellets ska jag byta till en liten lastbil och fort utav bara den åka till stallet  =) Då kommer Petra!
Perta är Nordisen Gerdas matte, hon ska komma och titta på stallet och träffa alla inneboende, även kika när Monica tränar för Lena, som jag eventuellt också kommer träna för ibland.
Gerda är som sagt en Nordis, inte alls vad jag var ute efter, inte på långa vägar, men fördelarna är många och då får man inte stirra sig blind tycker jag.
Monica kommer att kunna använda hästen är det tänkt och jag kan spara pengar, jag kan från början vara med och få en häst ikondition och förhoppningsvis lära henne ett och annat också när hon börjar bli lite slimmad. Jag ser det som ett roligt och lärorikt projekt!
Så det ska bli kul att träffa Petra igen som helst av allt ville att vi skulle ta henne =) De måste va ett gott betyg!

Lördag och söndag ska gamlingarna ha mat igen ( lugn, dom har fått mat sen sist jag va ut ;) ) så då ska jag jobba, sen är det måndag igen och jag antar att det blir pelletskörning, räknar köra minst till onsdag iaf, kanske hela veckan.
Nu äre de sängen som väntar, Charlie kanske också, för vi ska sova!

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0