Kalla mig desperat

Nu är jag hemma efter en dag hos mamma och på stan. Fan va dyrt de e å leva, åkte förbi Ica Maxi nu för jag skulle ha kycklingvingar till mina missar som lördagsgodis, dock fanns inte de men jag köpte en fralla till frukost imorgon, en yoghurt, ett paket mûsli, fyra små godispåsar för 20 kr och ett tuggummipaket, låter de mycket?
Jag tycker de låter som få och billiga saker men kom upp i 72 kr! skandalöst tycker ja, men då ska jag nog inte säga att ja handla på Lush för över 900 kr :p bästa kunden idag! Men ja tycker att de är en viss skillnad
Men jag har fått två fria ansiktsmasker idag, jag är otroligt mjuk å skön i ansiktet =)

Nu sitter jag här själv på en lördagkväll, åkte hem för att ja kände lite dåligt samvete för katterna och för att ja hade tvätt i maskinen.
Men jag vill träffa någon, någon som gör mig glad, som får hela mig att må bra. Jag är jättedålig på att vara singel, riktigt tråkigt tycker ja de är...
Jag vill vara kär och riktigt tycka om och skämma bort någon, både med tankar, massage, god mat och små gulliga presenter med en oerhört bra förklaring på varför de passade sig så bra att ge dig just denna sak =)
Jag vill planera framtiden, jag vill ha mitt hus, min häst å mina ungar, så småningom då.
Jag kan nog bli väldigt kär i någon med samma planer och drömmar som mig själv.
Jag har så fruktansvärt mycket att ge.
Jag vill kramas å pussas, i massor, problemet är att jag tröttnar när dom tycker att dom är tillräckliga, att allt är bra och lunkar på av sig själv. 
Man måste alltid vårda och se efter ett förhållande, men där får de inte gå till överdrift heller, överbeskyddnad och svartsjuka är inget jag har mycket övers för, hårfin gräns där jag hoppas min blivande å jag har förståelse för varandra.
Men jag har så mycket att ge å jag vill så gärna, ni får kalla mig desperat om ni vill men jag trivs allra bäst med någon å längtar till den dag då de börjar pirra i magen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0