Hur gick de idag då?

Fick jag jobba till 18, som jag hade planerat? Öhm.. näe de fick ja inte, precis som vanligt, går aldrig å planera... suck.
Iaf så åkte jag till verkstan när jag hade kört mitt andra lass å fick hjälpa Jörgen å städa och flytta grejer, fick ganska mycket gjort tycker ja.
Imorgon känns lite vemodig, sista lasset till Sandviken, iaf så här regelbundet som jag har haft de nu, har trivts så bra.

Imorgon ska jag sluta tidigt så ska jag åka å rida Fridas pålle Bella, ska bli jätteskoj, blev så glad att hon fråga!
Innan Bella ska jag rida Carisma också och på lördag Bella igen och kanske att jag ska rida hennes systers häst Marlon också, får se va tiden räcker till.
Ska ev hjälpa mamma lite om hon ska hyra ett bord på Loppisen här brevid, tycker de är lite skoj.
Sen har jag hört att de är mat hemma hos Holmqvist på kvällen också, där är det alltid smaskig mat och Eva är så go, rar och gullig.

Jag är nyss hemkommen från brosan, har tittat på de lilla nytillskottet, fortfarande namnlös. Jag lyckade stoppa ett jag-är-inte-nöjd episod, när andra kom så fick brosan ta vid.
Han får ju lära sig att sova med högt ljud och buller iaf, Johanna å Arthur härja runt i tunneln, Arthur skällandes och Johanna skrikandes för dom va så exalterade! Dom är så söta.
Sen sattes Musses klubbhus eller va de heter på å Johanna vart som förtrollad..

Ska nog kika lite på Idol nu, gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0