Hunnit med en del

Har redan varit till stallet å tagit en ridtur med Skrutt, betalat räkningar, duschat och fönat håret, ätit (äter snabbnudlar nu) och vikt undan tvätt. På de så har de vart en kille här å fixat lite med en passbit till min nya spis =)
Och om en timme hoppas jag att jag sitter i lastbilen på väg upp å lasta å dra de till Järfälla, om allt går som de är tänk kommer jag hem 21-22 nånting, bara å lägga sig i bingen för jag ska upp 6 å dra ett till då.
Idag rulla pengarna in, vart lite mer än ja trodde faktiskt :) men de gör inget ;) Haha

På söndag kommer Sara hem!! Jenny fyller år på måndag!
Helgen är inget direkt bestämt... vet att de är dressyrtävlingar i Högbo, skulle vilja åka å hälsa på Gerda, ska till Lush å vara demostrationsdocka på lördag, då är ni väldigt välkommna! Dom ska visa ansiktsmasker å sånt, de e skoj!
Finns mycke skoj å göra, kanske ska lägga lite tid på shopping... :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0