Gratulera mig!

Jag blev faster igår igen!! Stolt! En stor liten krabat på över 5kg, inte illa. Grattis bror och Kristin! Jag ska själv till sjukhuset idag på ultraljud, va tror ni de blir för mig pojke eller flicka? ;)

Haha Näe jag bara skämta! Jag ska på ultraljud men inte den sortens, utan dom tittar även på hjärtat med ultraljud och de är de jag ska göra idag, har man tur kanske man får kika på honom också =)

Igår va vi på bio också, jag Amelie, Jenny och Sara ( fast Sara va inte där personligen) Patrik 1,5, jättebra film!
Okej lite förutsägbar men den bjöd på så mycket mer vilket gjorde den underbar å se, hua va tiden gick fort i den, tillslut, mörka biosalongen =)

Medan jag är å ultraljuder mig så ska min lastbil få ny startmotor, så nu slipper ja känna mig som världens största miljöbov när den står å går under de 2 timmar jag lossar, hoppas den startar nu när jag ska iväg snart...

Sen blir de stallet i eftermiddag! Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

GRATTIS!

2008-09-10 @ 06:35:24
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Kajsa

grattis! Vad kul! =D

2008-09-10 @ 06:37:21
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0