En stor dag!

Idag händer det ; Kampen om Gerda avgörs!
Haha, lä vara lite dramatisk, ska som sagt bli kul!
Igår hade Amelie en stor dag, hon körde lastbil, med släp, ja tyckte hon va jätteduktig!! Även om hon hade lite svårt å se de för mig självklara, men de gick bra!
Igår hade ja tänkt premiär tränat på Friskis, de va Aerobics men jag hade blandat ihop dagarna å missat tiden så jag åkte hem efter att ha varit med Amelie på stan ett tag och bla. fixat gratis biljetter till Patrik 1,5 på tisdag.
Men jag gjrde rent bilen invändigt igår stället, nån nytta iaf, ska bara putas rutorna å lägga in mattorna, försöka hinna tvätta utsidan i helgen.
Nu måste jag skynda så jag kommer i tid i eftermiddag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0