Det är synd..

Ja måste träffa Pajas typ varje dag, ja kommer ju skifta med honom =(   Åh ja tycker han är så en så dryg och vek person. Ställer dumma frågor å kommer med dumma förslag.
Han sov typ hela resan igår så ja låtsades typ som att han inte fanns, fast ja kunde juh inte sjunga (skrika) som ja brukar =)
Men de bor nog en liten djävul i mig, hehe. Jag tog ett kort när denna motbjudande människa satt å sov å skickade som mms, haha!
Jaja bara han ser till å jobbar på så de bli bra skift och håller rent i bilen så ska ja vara hygglig.

Å nu har jag en till anledning till att längta till torsdag! Jenny fyllde ju år igår å Amelie är i Borlänge så då ska vi ha myskväll hos mig =) Chokladfondue, kaka, te och paketöppning såklart! Amelie, Sara, Jenny och jag!
Känns som om jag har jobbat klart den här veckan snart, känns som jag bara har svängen imorgon kvar =) Härlig känsla!
Fast ja har en riktigt bra körning nu, men hur dumt vore de inte å bara jobba förmiddag! Ska jobba på de....hehe. Då har ja bra dagar, killar å tjejer! Då kan ni vara avundsjuka ;)
Å imorgon ska jag rida, gud va mycke roliga saker ja har å göra. Idag ska jag bara vila, väntar på att en Jocke ska dyka upp å sätta upp nån hylla å lite så, kanske ta en promenad senare. Fast inte för sent, de blir juh mörkt så tidigt nu, hua.

Mig gör de inget om sommaren börjar om nu!
Herrå


Kommentarer
Postat av: jenny

I kväll kommer jag! Och jag ska äta jätte mycket :D

Sådär mycket att det inte blir något över till er andra ;P

2008-10-02 @ 13:16:20
URL: http://jennyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0