Dålig shoppingdag

Lönen har kommit in å ja vet hur mycke ja kan spendera, har gått på stan fleeera timmar i sträck utan nån lycka, tänkte ja skulle få komma hem med massor med grejer. blev dock ganska mycke från Lush! Lite allt möjligt faktisk, också träffa jag Viktor, de va skoj å se han igen, pappa Viktor :) Han gjorde stan med sin Matilda och Rasmus.
Men de kanske vara bra att de inte blev nått, på torsdag ska vi stanna i Barkaby jag å Amelie efter mitt jobb =) jag lossar nämligen mittemot Barkabys Handelsplats ;) Kanon körning jag har!

Imorgon ska jag å Monica åka å hälsa på Gerda, inte alls långt kvar till hon flyttar nu!
Håller på å jagar spån å foder för fullt, kan de bli billigare än de är idag då är jag engagerad! Spånet där känner jag att jag har dragit i de flestas kontakters kontakter nu =) börjar få lite koll, men så mycke billigare vet jag inte om de blir.... lite kvar å spåna i, haha ursäkta ordvitsen ;)
Foder därimot har ja hopp om min bondemorbror med korn å hö.

Knasiga Johanna är hos sin farmor, jag är alltså hos mamma, ska snylta mat, både frukost å middag, fast frukost va de mest syrran som bjöd på. Vi gick på stan i morse å köpte färskt bröd från bageriet , vardagslyx  =) Precis som igår när vi va ut å åt ihop, vart inte så farligt dyrt men väldigt gott. Sen åt vi en ännu godare efterrätt på Church Street!
 Bli ju så när mamma struntar i å laga mat åt oss! ;)

Nu ska jag å Arthur gå hämta Amelie, sen mammas lasagne! Ska skicka en bild till Sara så hon blir riktigt avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0