Taggad

Sitter just nu å gafflar i mig lite rester från igår, smör stekt anka med kantareller, grönsaker och ris, sååå gott! Borde provas av alla, till er som är misstänktsam mot anka vill jag bara säga finare kyckling, inte alls nå konstigt bara gott!
Har duchat och smörjt in mig efter ett skivstångspass med Sara, de va skoj! Har vi setts någon gång utan att skratta? Nää de tror ja inte =)
Iaf så gjorde jag en rabarberpaj innan vi åkte som ja ska ta med mig om inte så lång tid faktiskt, när jag tittar på klockan... Ska ha hämtat Arthur i Allmänninge och va på köpis till 3 å hämta Amelie så bär de iväg till stan å börja göra iordning till partajet ikväll!!! =D
Hamburgers och paj, dricka och sällskap, dans och hålligång!
Ikväll ska vi ha kul med de bästa av människor, kommer nog finnas stunder då ja saknar min Älskling men han kommer juh tillbaka imorgon =)

See ya, Party On!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0