Sötnosar!

Två av min älsklingar ligger just nu i soffan å sover
Sötnosar
 
Älsklingar



Min andra lilla plutt sover i sovrumsfönstret, han har blivit kastrerad idag och är lite groggy. Annars funkar de bra faktiskt, mot kvällarna blir lite skyggare å springer undan, vet inte om de är så han är vid den tiden eller om de är för att Daniel är hemma också. Han har varit ute 4 gånger i selet å tycker sådär om de, men han får lov att vänja sig =)
Charlie


Jag, Amelie och Arthur har varit och ridit Carisma idag, gick över lag ganska bra för oss alla förutom Arthur som fick springa lite för mycke för sitt bästa, knäpp hund.
Igår va vi till supermorfar som fyllde 91, han hade fixat min trasiga stol, så jag bjöd på en jordgubbstårta =)
Imorgon hoppas ja kunna träna också ska vi kika på en bil till mammsen =)

I lördags vare crusing här i stan, fina bilar fanns de men ja har blivit kräsen märkte ja, kände inte att ja hitta nå särskilt att sikta kameralinsen på, va bara den här som föll i smaken ;)
Flugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0