Rufus 1 år!


Best Buds


Ja idag fyller Min Rufus 1 år, egentligen så är det på onsdag men ja skrev fel datum på pappret till vetrinären för jag hade inte allmenackan med då, dessutom så fyller Tiger den 26 Mars och Charlie har inget fastställd datum så de blev den 26 November för han, lätt å komma ihåg =)
Eftersom Rufus fyller år så skulle ju min Ville också ha blivit 1 idag, saknar honom och jag är säker på Rufus har något som saknas hos honom, även om han inte vet riktigt vad. Dom va juh ändå de bästa vänner, min prinsar.
Skickar en tanke till Villebus och hoppas att han har det bra, fina katten.

Rufus har firat med Charlie med en jätteräka, gigantiskt och vidrig men missarna tyckte mycke om det, då är matte nöjd med =)

Och jag har köpt gyllne skor! Inte gyllene till uteseendet men fy sjutton va bra dom va å rida i =) Har då köpt nya ridskor och shortchaps eller leggings, va de nu heter, fast de va väldigt ovan att rida med dom så märkte jag en stor skillnad i ridningen, satt mycke bätte med dom, kommer bli kanon när ja har gått in dom riktigt.
Och ridskorna fick jag juh av min söta pojkvän i juklapp, jag som har dragit mig väldigt länge för att verkligen bestämma mig, lite av ett stort beslut ändå, man ska juh ha dom å trivas i ett par år nu å de blir juh lite pengar så då vill man inte de ska bli fel, men nu känns de helt rätt! Tack tack Älskling!

Påminner mig själv om att jag måste måla klart brevlådan som Daniel fick av mig i julklapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0