I Boulogern med Arthur

104356-110

   

Arthur va med sin mamma å moster idag, gick till Boulogern och bada, superskoj! Fast man kan inte gå längre än att man bottnar också kan man stå på stenar =) men dom är hala.
Amelie tappa bort en hund-ring som vi skulle handla jordgubbar på torget för men den tappades och Arthur kunde inte spåra hund-ringen =) Medans dom sköljde av Gavleånslemmet gick ja å handla så åt vi jorgubbar med crunch och mjölk, mums!

Nu har vi joxat klart med sängar, nästan. Jag har juh haft Saras säng i ett år och hon min lite mindre säng eftersom hon bor lite mindre yta än jag men så ville Amelie gärna en större säng och jag hitta gavlarna jag gilla mycket på Ikea för halva priset och tänkte då ta mamma å pappas gammla sängar, sagt å gjort så blev de, Saras säng till Sara, min säng till Amelie och dom gammla ja skulle ha upp till mig. Gick rätt bra förutom att ja behövde nya madrasser, mamma å pappas va liksom skålformade och mycke mjuka. Amelie fick stå för nya eftersom hon fick en relativt ny och dyrt inköpt säng av mig så de löste sig bra. Nu ska vi bara sälja de gamla åbäkena och likaså Amelies gamla. Se om man sover bättre inatt då.

Imorgon blir de ridning, ser jag fram emot och sen ett pass på Friskis, men nu ska ja gå å hitta på nå mat. Tja!

Kommentarer
Postat av: Berta

Vilken fin bild på Arthur!

2008-05-29 @ 09:58:06
Postat av: Molla

Hej Alex! Skulle du vilja ha ngn kontakt med mig så hör av dig till min mejl. Jag skulle bli suuuperglad om du ville det! =) Ha det bäst! Kram

2008-06-01 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0