Veckans sallad

Ja nu när jag jobbar igen så är det så att jag under sommarhålvåret gör en sallad varje söndag, så har jag lunch hela veckan! Ganska så smart tycker jag, behöver aldrig fundera på matlåda och det är gott och nyttigt med sallad! Dom varmaste dagarna är det gott, men dom dagar de regnar å är lite rått, då önskar man att man hade lite varm mat. Sen är det en lite skillnad på måndagens och fredagens sallad faktiskt, man får passa sig för gurkan den kan bli lite slaskig.
Bara att blanda i en stor skål, äggen och potatisen kokas självklart innan. När man på morgonen lägger salladen i sin låda så brukar jag hälla på några droppar olivolja och balsamvinäger plus ett en nypa salt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0