Tränat!

Japp, jag har värmt upp till Idol audition nu :) Från Stockholm hem till Gävle så va du full volym och jag gapade med till S.O.A.P . Soap Is In the Air, Alexia - Uh La La La, Desteny's Child och Clint Eastwood med Gorillaz, så himla kul..bara gapa!

Jo mamma hitta juh en bil då, en gulbrun Mitsubishi Carisma, ja eller Honda Carisma om man har svårt att uttala de ;) vi var ner för att kolla på 3 stycken, en Nissan, en Audi och Carisman då.
Vi tittade på Nissan först eftersom den låg först efter vägen, den va vi nöjd med och bestämmde oss ganska snart för att den här blir de, om dom andra två inte duger, men jag är juh lite av en Audi-anhängare och jag vet att mamma gilla min bil och hon vill ha en automat, så jag tyckte jag hade hittat en lämplig.
Men dom som sålde Audin var så besserwisserdryga i sina svar så där åkte dom på en nit, hoppas dom får sin "raritet" såld. När vi hade tittat på å kört Carisman sa jag till mamma att nu kan jag inte hjälpa längre, hon fick gå egen känsla och tycke och då blev det denna då. 
Hoppas hon blir nöjd med den!

Nu kom jag nyligen hem, cyklade in till stan vid 8, sjöng med Sara via sms, mötte Nisse och traktorn i stan och cykla upp å mötte Amelie och Arthur på Söder, hem en sväng med Arthur och sen gick vi till Interpool och leta på Sara.
Jag gillar inte fotboll sådär väldigt mycke men jag tycker om att andra gör det, pratade mest och titta på skärmen när alla tjoade. Men de va juh synd att EM tog slut här.

Gick sen ner till McD och åt en Snack Wrap, faktiskt ganska god, jag är inget fan av McD heller men den här va helt okej.
Sen trampade jag hemåt, vinden hade vänt så de va lite motvind, det är sällan, upplever de oftast som lättare att cykla mot Valbo. Så måste man hålla munnen stäng, fy sjutton va flygfän de är! Också har man vit jacka å de är juh så äckligt när de sitter ett par stycken på den, blä!
Vid Vallrundan stod ett "ungt" killgäng och när ja kom så hörde jag, de där töntiga killskrattet ni vet: Höhö..trimmad lampa! Också höll han för ögonen, och den var nog ganska stark, brukar visa Sara hur bra den är genom att vingla =)

Nu blir de sovsa, ska upp å rida min Carisma imorgon, igår va hon jättefin! Så de ska bli kul, tänkte höra med mamma om vi får komma å äta mat imorgon, Tagliatelle med skinka å ärtor skulle sitta fint!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0