Mätt i magen

Då var årets student över, hoppas alla studenter har en kul kväll, trots vädret. Jag har varit hos min ex granne, han var väl nått år gammal innan han flytta och sen hos bästa Bertas lillebror. Gud så mycke god mat, frächt och mycket att välja på.
Massor med frukt, jag är såååå mätt!
Nu har ja halvsovit i soffan ett tag till en film och nu är de dags å gå å lägga sig, imorgon ska vi till Furuvik, jag, mammsen, Ante, Kristin och Johanna.
Hoppas vi slipper typiskt-svenskt-sommarväder-skurar dom är juh för trista.
Idag var jag å C ute på en ridtur, ca 40 minuter, hann både frysa av kallt regn och svettas när solen låg på ett par minuter.
Ska åka och titta på Lasses band imorgon också hade jag tänkt, Tuckers Lilla Kapell, på Drömfesten. Men de blir bara dit  å kolla, synd de, förra Drömfesten var bland de roligaste ja vart med om utan Sara, utan jag ska upp tidigt med Monica å C till Uppsala på söndag.
Nu ska jag ringa å säga gonatt till Älsklingen och sen gå å knoppa!
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: frida

hej hopp! vi ses imon! :) kram!

2008-06-15 @ 00:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0