Kvällskvisten...

... ja på kvällskvisten så där vill jag bara säga Trevlig Midsommar allihopa!
Tidigt imorgon åker vi till Sollefteå, lite ångest för att ja lämnar katterna men de ska nog gå bra, om inte annat så blir dom väl väldigt glada å se mig igen på söndag, men Amelie håller koll på dom.
Har damsugit lite här så de ser beboeligt ut när syrran och kanske Sara ska vara här, har en hemsk matta som drar åt sig jättemycke damm och den är svart, nåja jag tog fram damsugaren iaf å drog igång, gick bra, tyckte den sög liiite dåligt bara å sen bara stanna den....suck!
Blev lite arg och öppna den för att se va de va frågan om och jag fick juh skylla mig själv, påsen var full å hade spruckit.... Arg slet jag ut allt och fick en massa spackeldamm på mattan, usch usch.
De är fixat nu iaf, mattan ser bra ut och jag har nyss duschat, ska göra iordning maten till Lillkatten och packa sen får man lov att gå å sova.

Saknar Amelie och Sara redan, ni får inte berätta om allt roligt jag kommer missa den här helgen, love you!

So long!

Kommentarer
Postat av: Berta

Saknar dig stumpilump! Hur har du haft det??

2008-06-24 @ 08:40:06
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0