Helgen

Har varit på tävling med Monica och Carisma i Kungsgår'n, både lördag och söndag. Lördag gick dom 0.90 och 1 m skapligt men de va väldigt varmt. Söndag kom dom 8:a med rosett i 1 m :) jättekul. På fredag dra vi till Lurbo och hoppar.
Var även ut till Skutskär med mamma och Amelie och hälsa på mammas gamla vänner i deras stuga, fint men lite småkallt.
Daniel har varit och åkt båt, hämta honom igår och va nog inte helt återställd när han åkte 4.50 i morse. Känns som att han får skylla sig själv ;)
Jag vakna nyss av slammer, Lill-Katten hade vart högst upp i cd-hyllan och antagligen klivit på brädan som vippat och haft ner porslin från farmor, lyckligtvis så höll allt. Han har inte fått varit ut sen i torsdag då ja tyckte han vart lite väl skygg utomhus, men idag ska han få va ute en stund innan jag  åker till stallet  och sen Aerobics =)
Igår va vi å åt, hela familjen =) hos mamma, jättegod mat! Vart sugen å laga mat jag med, va ett tag sen känns de som. Ska äta nått innan stallet och sen ska ja göra klämmackor ikväll, dom va så himla goda igår!
Tror ja lägger mig på soffan å blundar en stund, om missen håller sig lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0