Blaha Blaha va glad jag är!

Är hemma hos min mamma och syster, dom är bland de bästa som finns! Har nyss varit på träning, sommarens sista Aerobic, hur kul som helst! Kände mig lite småtrög, kanske lite nochalant när man kan programmet men bestämmde mig för Step it up liksom, röjigt som bara den :D Raka vägen hit och nu ska jag få mammas mat, lax dessutom, Amelie ska på nån spännande mulitidejt där de bara är hon som har träffat alla och hon tycker de är kul att de bara hon som inte är nervös, shyst syrran! Vilken kamrat! (Love you!)

Annat skoj som hände idag var att jag, på måndag, ska börja jobba igen!!!! Va kul de ska bli, tänk er 6 månader utan mina gubbar och lastbilar, tur att jag har träffat några här å var. Hoppas jag får köra grus, min favvo efter tankbil, fast vad som helst skulle va kul, förutom AGA, då sjukskriver jag mig igen! Mardröm!
Så  på söndag ska jag handla och göra en sallad, så jag har lunch hela veckan, på jobbet! Lyckans mig!
Kan man ta ledigt första dan på jobbet? Skulle juh sååååå väldigt gärna villja bugga loss till Arvingarna på Ön i slutet av juli, sjukt kul förra året...
De positiva jag kan se med denna långa tid hemma är att jag har kunnat tagit mig an min lilla plutt, Charlie, som har blivit bland de goaste jag vet, han är som en lite fästing på mig :) bara jag får ordning på hans lilla mage. Har köpt Psylliumpulver till honom idag och är positiv till att de ska göra skillnad då de ger magen fibrer att arbeta med som blir som ett gelé, vi får väl se.

Efter maten ska jag ta med Arthur till stationen och köpa biljetter till Stockholm, jag och min Sötsak ska sova på Clarion Hotell två nätter, shoppa och gå på Grönan om knappt 3 veckor, ska bli jättemysigt! Ser mycke fram emot de! Har bott på Clarion förut och bara avgudar frukostbuffén och att sitta på relaxen, bubbla och kika på Globen från 8:de våningen.
Amelie sa på morgonen när vi va där att hon hade vaknat mitt i natten, av att sängen var så mjuk! Haha, underbart eller hur!

Imorgon ska jag rida, på onsdag åka till Stockholm med mamma och titta på bilar, torsdag rida igen och på fredag följer jag med till Sollefteå och fira midsommar, första gången  jag åker dit sen i februari.
Nu är maten klar!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0