Vilken upplevelse

Igår va de julbord med jobbet, i typ sista sekund hade jag kommit på att jag skulle nog behöva skjuts, de verkade bli hålligång på företaget!
Jag hittade en skjuts men vi blev liiiiite sena till Högbo men nån är ju alltid sen å igår blev de jag ;)
Jag hamnade brevid Claes som va väldigt glad i hatten redan och de tog inte lång tid innan trakasserierna kom från de gladaste :D
En va kille va väldigt beslutsam att han skulle gå på samma skift som mig till Järfälla..., i samma bil!
Fick de flesta fräcka och en del trevlig frågor, men jag skrattar bara, dom är som dom brukar i mina ögon bara lite djärvare efter ett par öl å snaps Haha
Ett gäng hade bestämt sig för att gå ut på pub i Sandviken, vi va 7-8 stycken som åkte med i chefernas bilar ner på stan.
Först va vi på Mulligans där ja faktiskt hann köpa en drink annars va de väldigt generöst så fort jag hade tomt eller halvfullt.. På Mulligans mötte vi upp LasseLera som inte kunde va med på julbordet för han hade en spelning. De va väldigt trevligt å de va mycke mycke skratt!

Sen gick vi till Tonys som va de märkligaste stället jag har satt min fot på!! Jag stod å bara blicka över den lilla yta som fanns och mer eller mindre skrattade åt allt!
Där fanns en tjej som sjöng till musiken som spelades, hon hade glömt bh´n hemma å hade nippelfräs genom hela tiden vi va där, gubbarna va imponerade, när väl äckelkänslan hade försvunnit =)
Minst två killar va ute i sina arbetskläder! En i blåhängselbyxor och en i oranga varselkläder, fränt killar, mycket läckert, men de är väl så att man måste visa att man har ett jobb, inte vet ja :P
De fanns en kille med utländsk bakgrund som dansade, såg ut som om han hade spasmer å jukade samtidigt. Ett gäng med flator och ett gäng med knarkare som har ett sånt därnt äckligt råttfärgat hår uppsatt på nått hiskeligt sätt.
Utöver de va dom flesta väldigt roande, en jättesmal å fin tjej va typ 40 men klädde sig och beteede sig som en 16 åring, inte så smakfullt och en väldigt stor dam i en stor grå kofta med röda läsglasögon i sitt gråsprångda hår stod å dansa å drack smirnoff, läckert!
De va en helt otrolig upplevelse å vi bara gapade allihopa och häpnade åt de som försegick, helt otroligt...!
Dyrast för mig blev å ta taxi hem, men men ja fick viss rabatt så de gick väl an =)

Nu borde jag ringa mamma å se hur hennes dag ser ut, jag borde nog inte köra bil än även om jag inte känner av något från igår, bäst å va på säkra sidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! Du är för skön!

2008-12-20 @ 19:36:22
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0