Vänner igen ;)

Amelie är på god väg att bli återställd nu. Har kännt megakonstigt å inte prata med henne, i söndags när ja hämta henne från jobbet så kändes de som om vi va sura på varandra, eller hon på mig, för jag va förvirrad! I vanliga fall står Amelie för 75 % av våra samtal och ja visste varför vi inte pratade, för att hon inte kunde, men endå va de skumt. Ja kunde inte inte ens komma på nått å säga till henne...
Jaja nu är den tiden förbi, puh!
Som tur är har jag en annan intressant telefon kompis, som ja nämnt förut. Kommentaren efter en mysig stund:
We are like made for each other, thats what I think

Träffa rätt?

Nu ska ja susa hem till byn, ska titta på Jenny å Isolde när dom rider lektion, kanske att jag får prova rida hennes pålle imorgon =) Skoj de vore!
Får se om jag tar en sväng förbi Huset å hälsa på Johanna när ja ändå "är i krokarna" =)
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0