Tre glada och vämande från igår

1. Vi sitter och äter julbord med bj och jag och resten av grabbarna saknar dig. Hoppas du har de bra å att vi ses snart
Mess från Lasse som jag jobbade mycket med under tiden som grus och dumperchaufför, har varit med på två julbord med BJ´s nu, och jag saknar verkligen alla stjärnor där, de verkar vara ömsesidigt =)

2. God Jul önskar Markus
Julkort från min jobbarkompis =) Han fråga efter adressen min i söndags å då vart jag fundersam, trodde han skulle ge igen för den gången jag väckte han kvarit fem, när han hade sovmorgon till sju..

3. Jag kan bara säga att jag saknar redan att få skratta med dig
Mess från min nya telefonvän som jag saknar mycket! Gobit =)

De va en härlig dag! Plus att vi fick reda på att va har pelletskörning i ett år till! Nu är de bara resten som måste fixa sig.

Ikväll blir de utgång med dom bästa! Amelie, Jenny, Katrin och Jessica =) Saknar juh givetvis Sara som sjutton! Inte blev de bättre närr ja hörde vår låt på radion i morse heller  :´(

Dags å svina om då och de är nu de märks, tycker ja, att jag är en tjej, prova kläder hit å dit med olika skor och väskor, de är va jag har framför mig =)
Nu ska ja peppa å tagga till, in i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0