Snart tillbaka

Jag får hämta min telefon nu! Jag ska hämta den innan jag åker till jobbet =) Gud så skönt! Kommer höra av mig till en speciell väldigt snart, tänkte också ta å ringa Petra å Danne ikväll å bara prata lite. Skönt med kontakt, har inte mycke sådan annars när jag jobbar eftermiddag såhär, träffar bara Pajas å den som jobbar i Ljusne.
Ska ringa till Sara också! Gammel nuckan ;)

Kanske att ja får komma hem i tid idag också, varje dag hittills har de varit nått men nu va han i skaplig tid men alla personbilister lä ju sunka en idag, igår va vi 4 lastbilar som körde om ca 9 personbilar i ett svep som hade klumpa ihop sig, amatörer!
Lä väl gå 65 mellan Tierp å Uppsala gissar jag... men sen är de helg! Ledig i hela 3 dagar! Imorgon stallet å handla, som jag skulle gjort igår men då va ja så sen upp ur sängen att allt vart sent å i slutändan så va Pajas försenad ca en å en halvtimme, tröttsamt utan telefon, att ja lätt hade hunnit å handla.
Sen kanske ja ska till GPK på lördag, om ja kan ta Gerda på söndag istället, åsså blir de lite Lucia i byn och kanske mat sen hos faster som fyller år, får se hur Amelie gör.
Nu måste ja äta nått å byta om för att dra! Hejhå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!! älskar dig! Du lättar upp vardagen när den känns jobbig! Puss puss!!

2008-12-11 @ 12:45:03
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0