Slut som artist

Nu har jag kört mina 5 lass, dragit mitt strå till stacken så att säga. Är helt slut, trött å förkyld =( Jag kände ingeting när jag skulle upp till jobbet i morse, ingenting!
Brukar kunna känna lite Åhh typiskt, ja som ville sova ett tag till eller Yess då  ska vi ut å köra men de va helt likgiltigt.
Har inte fått nån riktig julkänsla än heller...man vet att de är jul men de känns inte..
Lutar åt en dusch å sen en tupplur i soffan med en eller två missar på värmefilten som jag fick i julklapp igår =)
Ska sänka elementen lite till nu :D
Sen hoppas jag att de händer nå roligt ikväll annars blir jag deprimerad..

Kommentarer
Postat av: frida

hej tjejen!"



kul o se dej igår! snygging!

ja de hinner du nog göra, vet inte när hon åker riktigt.



hoppas du hade roligt igår, de hade ja! ;)

god jul igen puss

2008-12-26 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0