Mobilfantomi

Säkert ett helt eget på hittat ord men jag har för mig att när man blir med sitt ben tex. så kan man fortfarnade känna smärta i benet som om de vore där kallas fantomsmärta och jag som har mycke mindre problem än att nån kroppsdel skulle behövas amputeras bort har mobilfantomi.
Jag hör min ringsignal genom låtarna jag lyssnar på och jag känner vibrationer i fickan där mobilen bruka få ligga, jaa jag lider av mobilfantomi!
Inte gör de ju saken lättare när man vet att de är nån som ringer å vill prata med en och som jag jättegärna vill prata med finns där, blir ju såklart jättesvårt...trist
Nu har ja fått låna kära systers oldie mobbe som inte går å prata i men man kan messa =) hjälper ju lite iaf.

Och min älskade syster, min bästa vän, my person kommer förhoppningsvis inte lämna mig ! De ser ljust ut =) Ja kommer alltid ha mat klar i frysen och ni vet ju hur man kommer in ;)

Till sist vill ja skryta lite om att ja har fått en julklapp ikväll, mitt ex Daniel va här å hämta sin födelsdagspresent, 5 matlådor. Jag vet jag är oerhört snäll å påhittig som ger sitt ex present och en så bra sådan, han jobbar ju fortfarande här nere och laga mat är väl ingen hit så ett par matlådor satt nog fint =)
Och jag fick en kokbok av honom som julklapp =) Tack tack

Ska ta med mig den å läsa lite i sängen innan jag blundar, imorgon ska ja till stallet, måste handla lite mat och förhoppningsvis hämta ut den nya mobilen! Sen är de jobbet som gäller såklart!
En annan rolig grej va att ja hörde en bekant på radio idag, när han sa Gävle och sambo med Katrin förstod ja nästan vem de va å de va de !
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0