Drygt..

Jag är bortkopplad från omvärlden! Dumma idioter som inte kan skilja på ditt å mitt. Jag ska aldrig ha väska mer på krogen, ska lägga allt i jackfickan som jag gjorde förr. Min mobil blev stulen på krogen igår!
Ja är knappt förvånad, de va så mycke trash där så man blev mörkrädd...usch, fan tänk om ja inte får tillbaka den imorgon, ska ringa å kolla om dom har hittat den, då måste ja köpa ett nytt sim kort och ny mobil, blir ca 1250 kr men de värsta av allt är att jag hade juh en del fina bilder å mess ja ville ha kvar. Och de allra värsta är alla viktiga nummer! Tvi...

Resten av kvällen bjöd på mycke dans å många äckliga killar!
Vi va hos Jessica innan å där hade vi då de väldans trevligt =) Söta katter som sov över hos henne fanns de också.

Vi skulle ta nått å äta innan Putte kom å hämta mig och Jenny på McD. Vi kom rätt snabbt fram i kön och fick beställa, jag äter inte deras hamburgare så jag tog ett 4-pack nuggets, dom säger att nuggetsarna kommer strax. Jenny får sin mat betalar och går upp å hejjar på Amelie, jag väntar. Stog minst 5 minuter innan ja frågade om de skulle dröja länge innan ja fick min mat, får till svar två minuter! Jag kunde sätta mig om jag ville så skulle dom komma ut med de, jag suckar å säger att skjutsen står och väntar, jag ska inte äta här. Då tar de typ 30 sekunder å ja får min mat, fick en dip också, shysta klubben!
Väl hemma så va ja så duktig (och pigg, inte för full) att jag duscha innan ja la mig, vaknade pigg å fräsh! Skönt.
Nu hoppas ja att de blir lite adventsfika här hos mig å gärna att alla flicksen från igår kommer =)
Nu ska ja vika tvätten som har torkat i två veckor :D

Kommentarer
Postat av: jennie

håller med dej det är verkligen drygt att bli av med mobilen, vart av med min sist jag var på krogen i uppsala men hade tur o fick tillbaka den, hoppas det löser sej =) kram

2008-12-07 @ 18:18:55
URL: http://jennieholmberg.blogg.se/
Postat av: Ammi

Lär ju påpeka att det alltid ska ingå en dip till nuggets. Frågade dom inte från början vilken du ville ha? Och jag kanske snodde dina nuggets, för jag trängde mig före och körde på lite VIP behandling och tog en fyra nuggets.. =P

2008-12-08 @ 08:42:28
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Ammi

åh! Även så vet jag att micke har en ny mobil med 3-abonnemang som han inte använder ifall du skulle behöva en...

2008-12-08 @ 08:43:11
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej. Hur går det med din telefon?

Själv är jag hemma med sjuka barn sen i söndas, känns ungefär som att jag vill dö ;)

Kram kram

2008-12-09 @ 09:18:21
URL: http://jennyhs.blogg.se/
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Hej alex !



Kom du ihåg det jag nämnde på telefon ang 3-Synk ? ;) Bästa som TRE har kommit på, på väldigt länge. Jag uppdaterade min telefon för några dagar sedan efter att jag ominstallerat den helt fr Nokias hemsida. Sen bara loggade jag in på Mitt 3 å klickade på en knapp. Så fanns alla 480 telefonnummer i mobilen på mindre än 5 minutrer. :o)



Skönt å bra att slippa hålla på å lägga in alla nr mauellt + att man även har tillgång till hela kontaktlistan på internet.

2008-12-09 @ 17:37:12
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0