Utmaningen

Syrran utmanade mig, dessa fyra frågor ska besvaras:

*Fem saker som finns på min att göra idag lista:
*Vad gjorde du för 10 år sedan?
*Ställen jag bott på?
*Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

Idag ska jag:
-Göra bottnarna till bakelserna till Amelies födelsedag imorgon
-Tvätta ridkläder och sängkläder
-Dammsuga mitt lortiga hem, tog lite tid å få tag på påsar till min superdammsugare, har sopat i en evighet känns det som
-Följa med Sara om det är så att hon hittar en lägenhet hon får titta på :)
-Tvunget köpa en ny kattlåda, Charlie har växt ur den han har...

För 10 år sen...
....då va jag 13 år och syrrans 11:te födelsedag imorgon, förmodligen just vi den här tidpunkten satt vi på verandan och åt jordgubbar med flingor och mjölk en fin sommarmorgon hemma i Allmänninge :) Sen bar de nog av till stallet.

Jag har bott:
Hemma i Allmänninge of course och i min lägenhet som jag bor i nu i Åbyfors, i framtiden ska jag bygga ett egenritat hus, tills dess stannar jag nog här. Har även bott en kort period på både Brynäs och i Valbo Centrum.

Om jag blev biljonär skulle jag:
-Köpa en vacker Frieserhäst
-Bygga mitt drömhus
-Starta och driva ett glasscafé
-Ge mina nära och kära de dom behöver och inte behöver
-Shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0